Damn this girl got a full goatee I’m jealous

dapitts:

miss-nala:

system-failure-reboot:

Granny would have caught the hands

Deadass^^^ lmaooo

Bruh all 10 of these fingers

yall funny

tasnimsmentalroadtrip:

All of this is temporary
All of this is temporary
All of this is temporary
All of this is temporary
All of this is temporary
All of this is temporary
All of this is temporary
All of this is temporary
All of this is temporary
All of this is temporary
All of this is temporary
All of this is temporary
All of this is temporary
All of this is temporary
All of this is temporary

“I Guess.”
- I disagree with you but ill let you have this one because I don’t fell like debating anymore with your simple ass (via monitormylife)
cocoavixen:

Are you following @actionhankbeard 👏👏👏 #amazingartist
“A great future doesn’t require a great past.”
- William Chapman (via kvtes)

(Source: williamchapmanwritings)

default album art
Black and Gold
Sam Sparrow
Black and Gold
15,641 plays

willowedsoul:

gymleaderkyle:

Black and Gold - Sam Sparro

I wanna be next to you..
Black and Gold.. Black and Gold.. Black and Gold

anomaly1:

teaforyourginaa:

clarknokent:

cosbyykidd:

I’m hittin this at the next turn up function

Presenting the dick then inching to her face

lmfao

I love finding dances I can do lol
drakemoji:

too soon :(
jackanthonyfernandez:

thisiseverydayracism:


afro-dominicano:

mysoulhasgrowndeep-liketherivers:

whiteguiltconfessionals:

Update #Recall4Mike 982 registered Ferguson voters are needed to recall the officials (mayor, police chief and police that protected Darren Wilson). Boost this and let’s make it happen! Make sure it gets to Ferguson, they hold the Power in this!
This is Not a game, This is a GAME CHANGER!
-M

Fuck them up Ferguson

BOOOOST!!!

SIGNAL BOOST


Register to vote everyone this is why it’s so important

I love her aesthetic

I swear I hate seeing typos in published books. That annoys me lol.